Nabídka správy
Vítáme Vás na internetové prezentaci společnosti Správa domů Zlín, s.r.o. a doufáme, že námi nabízené služby Vás zaujmou.
Proč firma Správa domů Zlín, spol. s r.o.?
- Jsme společnost s dlouholetou zkušeností se správou nemovitostí a 25 letou praxí se správou společenství vlastníků
- Budeme Vám důvěryhodným a spolehlivým partnerem
- Hlavní prioritou je spokojenost klientů, přímé a otevřené jednání a jasná pravidla
- Profesionální přístup s důrazem na kvalitu a odbornost
- Vytváříme správu přímo na míru SVJ
- Zajišťujeme výkon funkce statutárního orgánu - předsedy společenství vlastníků (plnění úkolů, které vyplývají ze stanov pro předsedu SVJ)
- Máme uzavřenou rámcovou smlouvu na pojištění domů – více v sekci pojištění
Základní činnosti poskytované při správě domu:
Oblast účetní
- vedení účetnictví v předepsané podobě pro Společenství vlastníků, zaúčtování všech účetních dokladů, zajištění jejich úhrad ve lhůtě splatnosti, kontrola bankovních výpisů, pokladních dokladů, interních dokladů, komunikace s finančním úřadem, správou sociálního zabezpečení, zdravotními pojišťovnami
- kontrola formální správnosti dodaných faktur od dodavatelů
- zpracování podkladů pro vyúčtování daní za příslušné zdaňovací období
- sledování termínů periodických plateb (pojištění domu, splátkových kalendářů apod.)
- zajištění plateb v součinnosti se statutárním orgánem prostřednictvím internetového bankovnictví
- dle dílčího požadavku zpracování podkladů a ekonomických přehledů pro banku poskytující úvěr na opravy domu
- v případě pronájmu společných částí domu zpracujeme podklady pro daňové povinnosti vlastníků
- jednou ročně zpracování účetní závěrky včetně příloh
- zpracování daňového přiznání k dani z příjmu právnických osob
- zpracování podkladů pro DPP
- vyúčtování daní ze závislé činnosti a vyúčtování daní podle zvláštní sazby vybírané srážkou
Oblast ekonomická, správní
- zastupování při převzetí veškerých dokladů od stávajícího správce (na základě zplnomocnění)
- vedení evidence vlastníků jednotek
- vedení předpisu plateb, evidence příspěvků na správu domu a pozemku a zálohových plateb za služby poskytované s užíváním jednotek
- vystavování předpisu plateb jednotlivým vlastníkům
- předepisování plateb a jejich změn na SIPO, komunikace s Českou poštou s.p.
- zajištění vymáhání dlužných plateb a vedení přehledů neplatičů, zasílání upomínek, příprava podkladů pro soudní vymáhání
- zpracování ročního vyúčtování služeb spojených s užíváním jednotek a vyplacení případných přeplatků a nedoplatků za služby
- dle dílčího požadavku výpočet úroků z prodlení platby předpisu
- zajištění organizace schůze shromáždění vlastníků (presenční listiny apod.)
- vypracování smluv na pronájem společných prostor v domě
- příprava návrhu stanov, zapracování připomínek
- zajištění notáře při schvalování změn ve stanovách dle NOZ (zákon 89/2012 Sb.)
- vypracování podkladů pro zápis změn členů statutárního orgánu do rejstříku společenství vlastníků
- vypracování elektronického formuláře - návrh na zápis změny zapsaných údajů do rejstříku společenství vlastníků jednotek včetně jeho podání na Krajský soud
- průběžné informace o legislativních změnách týkajících se společenství vlastníků
- účast na shromáždění SVJ na vyžádání statutárního orgánu
Oblast technická
- převzetí objektu včetně technické dokumentace stávajících i nově zřizovaných SVJ
- zajišťování smluv s dodavateli služeb spojených s užíváním bytů a nebytových prostor (dodávka vody, tepla, elektrické energie, výtahů apod.) a případné ukončení smluv s těmito dodavateli
- zajištění údržby a oprav společných částí domu
- zajištění odečtů vodoměrů
- informace o výměně poměrových vodoměrů dle vyhlášky a následné zajištění výměny těchto vodoměrů
- zajištění pravidelné plošné deratizace v domě
- zajištění odborných posouzení
- zajištění odstranění havárií
- sledování termínů a zajištění pravidelných revizí a kontrol v daných periodikách a následně zajištění odstranění revizních závad
- zajištění cenových nabídek od dodavatelů dle žádostí statutárního orgánu
- úzká spolupráce s výborem SVJ nebo předsedou společenství vlastníků
- zajištění technického dozoru při realizaci a plánované údržby domu
- zajištění zpracování průkazu energetické náročnosti budovy ( PENB)
- vyhotovování objednávek na schválené opravy a díla na žádost statutárního orgánu
- informovanost vlastníků jednotek o prováděných opravách prostřednictvím e-mailu na vyžádání
- prohlídky domů s návrhy na řešení zjištěných závad
- evidence, zajištění a kontrola termínů a kvality provedených oprav, údržby nemovitosti
- vyřizování reklamací
- předkládání dalších návrhů spojených s provozem nemovitosti
- vedení a uskladnění technické dokumentace
- další služby dle Vašich individuálních požadavků např. zajištění úklidu společných prostor
Cena za správu
- Za komplexní zajišťování správy účtujeme 120 - 260 Kč / jednotku za měsíc včetně DPH
- Cena za jednotku je závislá na rozsahu služeb a počtu bytových /nebytových/ jednotek ve spravované nemovitosti