Hledáte vhodného správce Vaší nemovitosti?

Naše společnost SPRÁVA DOMŮ ZLÍN spol. s r. o. nabízí správu domů pro společenství vlastníků bytových jednotek a zajistí komplexní servis.

Jsme specialisté na správu SVJ. Naši nabídku služeb připravíme na míru potřebám Vašeho SVJ.

Naším záměrem a samozřejmostí pro nás je:

  • být pro Vás důvěryhodným a spolehlivým partnerem
  • profesionální přístup s důrazem na kvalitu a odbornost
  • přímé a otevřené jednání a jasná pravidla
  • respekt a vstřícnost vůči našim zákazníkům a obchodním partnerům

Zajišťujeme:

  • veškerou evidenční agendu včetně vyúčtování služeb
  • účetní agendu
  • technickou správu nemovitostí
  • revize
  • opravy
  • řemeslné práce spojené se správou nemovitosti
  • návrh stanov, zapracování připomínek
  • zpracování a odeslání návrhu na zápis změn do rejstříku společenství

1. 6. 2021

Nabídka pracovního místa - referentka

 Nabídka pracovního místa  - referentka

 

Správa domů Zlín, spol. s r.o. je společnost, která se zabývá komplexní správou bytových domů a hledá spolehlivou, komunikativní a organizačně schopnou kolegyni (kolegu), jejíž klíčové pracovní činnosti budou zejména:

 

  • komunikace s klienty a samostatné řešení jejich požadavků,
  • zajišťování činností v rámci statutárního orgánu Společenství vlastníků jednotek, dále jen „SVJ“ (svolávání a účast na shromáždění SVJ a následné vyhotovení zápisů, zajištění požadavků vycházející z usnesení shromáždění)
  • vyřizování pojistných událostí v domech SVJ
  • vyřizování případných dotací pro domy SVJ
  • získávání nových klientů
  • správa a aktualizace webových stránek společnosti
  • vedení korespondence a spisové agendy,

 

Požadujeme:

 

  • středoškolské vzdělání s maturitou
  • pracovní zkušenosti v obdobné oblasti a technické myšlení výhodou
  • velmi dobrou znalost práce s PC
  • schopnost učení se dalším pracovním dovednostem a uživatelským programům
  • proaktivní přístup k řešení problémů
  • vynikající organizační schopnosti, vyjednávací a komunikační dovednosti slovem i písmem
  • schopnost pracovat v týmu i samostatně
  • zodpovědnost, pozitivní osobnost, která dobře zvládá stresové situace
  • časovou flexibilitu
  • trestní bezúhonnost
  • řidičský průkaz skupiny „B“- aktivní řidič

 

Nabízíme:

 

  • samostatnou, různorodou práci ve stabilní společnosti
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • možnost přicházet s novými nápady a návrhy
  • nástup dohodou, možnost i na zkrácený úvazek

 

Zájemci o pracovní pozici

 

V případě zájmu o pracovní pozici nám zašlete své nabídky včetně strukturovaného životopisu a motivačního dopisu na email info@sdzlin.cz, nejpozději však do 20.6.2021. Případně další informace můžete konzultovat na telefonu 608 878 782, 577 006 141 - Pavla Marušáková.                                                                                                                         Uchazeči splňující zadaná kritéria budou pozváni k ústnímu pohovoru.

 

Ve Zlíně dne:  1.6.2021 

 

 

 

Zasláním životopisu souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů pro potřeby výběrového řízení na pozici referentky (referenta). Po ukončení výběrového řízení budou veškeré Vámi zaslané osobní údaje skartovány/smazány.

 

           

 

 

další aktuality

Kontakt

adresa:Správa domů Zlín, spol. s r.o.
Zarámí 4077
ZLÍN
e-mail:info@sdzlin.cz

Úřední hodiny platné do odvolání

Pondělí:8.00 – 12.00, 13.00 – 17.00
Středa:8.00 – 12.00, 13.00 – 17.00
Pátek:8.00 – 12.00
 V jiném termínu lze kontakt dohodnout telefonicky předem.
Telefonické kontakty na příslušné pracovníky.

V případě zájmu nebo dotazu nás neváhejte kontaktovat ZDE.